пʼятницю, 18 жовтня 2013 р.

Модуль 11

Цей модуль допоміг мені:

Підготувати та продемонструвати Портфоліо.
Провести оцінювання тренінгу за основним курсом Intel®
«Навчання для майбутнього»

четвер, 17 жовтня 2013 р.

Модуль 10

Цей модуль допоміг мені зясувати яке обов'язки має фасилітатор під час роботи над проектом, що основа якісного навчання – це розумно поставлене запитання; щоб правильно організувати  навчальний процес дуже важлива поведінка вчителя, сприятливе середовище у класній кімнаті та стратегії впровадження проектів.

середу, 16 жовтня 2013 р.

Модуль 9

Цей модуль допоміг мені зробити  висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання

вівторок, 15 жовтня 2013 р.

Модуль 8

В цьому модулі я з'ясував для себе, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме оцінювання, що будується навколо навчальних потреб учнів, і акцентує увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття. 
 Під час заняття було обговоркно ідеї із залучення учнів до процесу оцінювання  ;доопрацювали плани оцінювання ;створили форми для підсумкового оцінювання; переглянули і оцінили приклади учнівських робіт ; внесли зміни до плану вивчення теми.

понеділок, 14 жовтня 2013 р.

Модуль 7

  • Обговорили ідеї щодо використання учнями інтернету. Створили та оцінили приклад учнівської презентації, розглянули приклади учнівських публікаціїй, вікі-статей та блоґів; Внесли зміни до свого Плану вивчення теми.
  • суботу, 12 жовтня 2013 р.

    Модуль 6

    У цьому модулі ми обговорили питання безпеки роботи учнів в Інтернеті.
    Також було обговорено як використовувати сервіси Інтернету для спілкування та співробітництва, щоб покращити своє викладання та навчання учнів.

    пʼятницю, 11 жовтня 2013 р.

    Модуль 4,5

    Модуль 4 допоміг мені навчитися створювати інструменти оцінювання для роботи над своїм проектом.


     Модуль 5 допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а самеякі зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів.  Як успішно використовувати всесвітню інформаційну мережу для підготовки до уроків, виконання творчих завдань. Даний модуль розширив мої пізнання щодо того, як здійснювати пошук потрібних ресурсів в Інтернеті та оцінювати їх.